.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازديدهاي سرزده، الگوي دستگاه‌هاي اجرايي شود
معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران گفت: همه ما باید با نگاه ويژه در رفع مشكلات مناطق محروم تلاش كنیم و برای رشد و توسعه این مناطق از هیچ كوششی دریغ نورزیم ...
بازديدهاي سرزده، الگوي دستگاه‌هاي اجرايي شود

معاون سياسي - امنيتي استاندار مازندران در ادامه بازديد‌هاي سرزده از مناطق محروم مازندران، از بخش محروم گتاب شهرستان بابل بازديد كرد.

به گزارش شمال نيوز، هادي ابراهيمي، در جريان اين بازديد سرزده از نزديك با مشكلات اين بخش آشنا شد و دستورات لازم براي حل آن را به دستگاه‌هاي مربوطه ارائه داد.

بر اساس اين گزارش ، از جمله مهمترين مشكلات مردم اين مناطق محروم و عقب مانده وضعيت راه‌‌ روستايي، نبود كيفيت آب شرب، عدم وجود زمين‌هاي ورزشي، تسهيلات زيرساخت برق رساني، آب‌رساني، گازرساني، مشكلات طرح‌هاي هادي و بازسازي حوادث مترقبه بود و معاون سياسي-امنيتي استاندار دستورات لازم را براي اصلاح وضعيت اين امور صادر كردند.

در اين بازديد مديران كل راه و ترابري، تربيت بدني، بنياد مسكن،ستاد بازسازي و حوادث غيرمترقبه، ثبت اسناد و املاك، دكتر كريمي نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار اين شهر، ابراهيمي را همراهي کردند .

ابراهيمي در اين بازديد گفت: بازديد از روستاهاي محروم بايد در همه دستگاه‌هاي اجرايي الگو شود.

وي افزود: هدف اين است كه مسئولان حتي در روستاها با مردم در ارتباط باشند.

ابراهيمي با اشاره به بازديدهاي سرزده از 5 روستاي محروم مازندران خاطرنشان كرد: اين بازديدها اثرات فراواني داشته كه از جمله آنها مي‌توان به بهبود و بهسازي زيرساخت‌ها و رضايتمندي مردم اشاره كرد.

وي ادامه داد: هدف از بازديدهاي سرزده اين است كه همه دستگاه‌هاي اجرايي علاقه‌مند به رفع مشكلات روستاها ‌شوند و اين الگويي است كه همه دستگاه‌هاي اجرايي به روستاها كمك كند.

معاون سياسي- امنيتي استاندار مازندران گفت: توجه رئيس‌جمهور براي حضور در يك روستاي محروم در هر سفر استاني، سمبلي است كه همه دستگاه‌ها به روستاها توجه كنند.

وي با بیان اینكه مناطق محروم كشور منبع انرژی هستند گفت: همه ما باید با نگاه ويژه در رفع مشكلات مناطق محروم تلاش كنیم و برای رشد و توسعه این مناطق از هیچ كوششی دریغ نورزیم.

لازم به ذكر است هادي ابراهيمي در اين بازديد سرزده در ديداري صميمي و چهره به چهره با روستائيان بخش گتاب شهرستان بابل، ضمن شنيدن مشكلات اين بخش از زبان مردم اين منطقه دستور لازم براي حل اين مشكلات را صادر كرد.

اين ششمين بازديد سرزده معاون سياسي-امنيتي استاندار مازندران از مناطق محروم اين استان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 خرداد 1389
از حرف تا عمل کلی فاصله است. کم گوی گزافه گوی چون در .
بیشتر عمل بشود بهتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.